Libros de catalán de segunda mano Vilafranca del Penedès
Novedades
Curs d'Anglès-Català Fast Forward (De Pressa, De Pressa) - Edició Vintage publicat per Espasa/Vidal en col·laboració amb Cadena 13 i Caixa de Catalunya. Una autèntica peça de col·leccionisme dels anys 80/90, ideal per a amants del format retro o vintage. El lot està complet i inclou: • Estoig original de pell de color verd en molt bon estat de conservació i amb el tancament funcional. • Col·lecció completa de 10 cintes de casset (Unitats de la 1 a la 90 + cinta blanca), ben conservades. • Llibre temari de suport per seguir els àudios. Tot el material es troba en un estat estètic excel·lent, ideal per a col·leccionistes.
Libro de texto de Química 1 de Bachillerato, editado por Casals y en catalán. - Edición adaptada a la LOMLOE. - Incluye código de acceso digital.
Libros escolares de segunda mano. 1 libro (Català o Castellano) 5€ 1 libro (inglés) 3€ Listado libros: Català: Un estiu amb l'Anna, Xènia tens un whatsapp, El meu germà es diu Jessica, A 677km de casa, Veritat. Castellano: Mentira i El cofre de Nadie. Inglés: Project Vampire, A Christmas Carol, The Secret of the Stones, Beauty and the Beast i Mystery in San Fransisco.
Biologia i geologia 3 ESO (catala) Science Bits ISBN 9788412564846
Libros de Formación Profesional de Grado Medio de Carrocería en catalán excepto el de Elementos Estructurales. FPGM - Elements amovibles - Elementos Estructurales del Vehículo - Preparació de Superfícies - Elements fixos - Elements Metàl.lics i sintètics Usados pero aún aprovechables para el estudio de planchistería y aprender el oficio de carrocero. Precio por el pack.
Lote 28 comics de Asterix. Títulos en las fotos. 7 en catalán. Buen estado general.
Allò de l'avi de Anna Manso es una novela juvenil e infantil (escrita en catalán) centrada en la familia, los secretos y la pérdida de la inocencia.
Libros de lectura
Libros de lectura en catalan y alguno en castellano se venden por separado a partir de 1,5€ o tambien por packs
Libros de lectura
Libros de lectura la mayoria en catalan a partir de 1,5€ cada uno,se puede vender packs
Volum 14 doble en català Nuevos sin estrenar, más mangas baratos en mi perfil, hago descuentos por lote. Vendo también por separado.
Original de Glenat 4 Inuyahsa català Más mangas baratos en mi perfil. Hago descuentos por lote. Nuevos a estrenar. Aquests són segona mà.
Peter Pan
Peter Pan. Edicions 62. Primera edició en català: desembre del 2015. Text a càrrec de Muntsa Fernàndez i il.lustracions de Pilarín Bayès. Disseny de la coberta: Sandra Penadès. Conté 21 pàgines i 4 d'adicionals per pintar. Adaptació visual i emotiva que porta els infants al fantàstic "País de Mai Més" amb Peter Pan, Wendy, John, Miquel i la fada Campaneta per enfrontar-se al Capità Garfi.
Pack amb "La plaça del diamant" (Club Editor Jove) i "Tots els contes" (La Butxaca), de Mercè Rodoreda. El primer en molt bon estat d'ús, amb els cantells una mica gastats. El segon en molt bon estat. Ideal per als amants de la literatura catalana. (Plaça: 9788473292115; Tots: 9788499301044) Si es vol els llibres individuals els preus són: - La plaça del diamant: 6 euros - Tots els contes: 8 euros
Amb pàgines a color. Original volum 19 Glenat. Más mangas baratos en mi perfil. Hago descuentos por lote. Nuevos a estrenar. Este es segunda mano.
Volum 2 Más mangas baratos en mi perfil. Hago descuentos por lote. Nuevos a estrenar.
Lot de mangues Chainsaw man nous per estrenar 9 i 12. Mes mangues al meu perfil, descomptes per lots.
Libros
3 libros infantiles, 2 en castellano, 1 en catalan. Coleccion Geronimo Stilton. Perfecto estado.
Libros de 1° ESO
Lote de LIBROS de 1º ESO: - REFLEJO: Lengua castellana - Pere Quart Bestiari (lectura català) - Jan Plata La crida dels pirates (lectura català) - El retaule del falutista de Jordi Teixidor (lectura català) - Mitos griegos de Maria Angelidou (lectura castellno) - Manolito gafotas de Elvira Lindo (lectura castellano) - Adventures of Tom Sawyer (lectura inglés) - All about britain (lectura inglés)
Passos libro curs catala+ cuaderno dexercicis b2 b3
Libro “Les decisions de l'Anna”, de Víctor Díaz i Neus Verdaguer, en catalán. v
Lectura en català, infantil, a partir de 10 anys. L'Albert i els coloms missatgers i L' incomparable Bredford Bannings Visita el meu perfil, hi ha coses interesants.
Ven el llibre "El noi de l'última fila" de l'autora Onjali Q. Raúf, de l'editorial La Galera (col·lecció Grumets). El llibre està en perfecte estat, molt ben cuidat i sense marques. És una lectura molt recomanada per a joves i sovint es demana com a lectura obligatòria a l'ESO. Una història molt bonica sobre l'amistat i la realitat dels refugiats. Detalls:Títol: El noi de l'última fila.Autora: Onjali Q. Raúf.Idioma: Català.Editorial: La Galera (Grumets).Estat: Com nou.
4 libros sobre causas políticas en distintos países. Irlanda del Norte, USA, Cuba e Italia. *El de Irlanda está en catalán
Dos libros en Español y uno en catalán (escola de dansa). Estan bastante bien aunque el diario de Niki esta algo roto el agarre de la portada. En lo general bien.
5 llibres en català i 1 castellà. Col.lecció el vaixell de vapor. Lectures a partir 6- 7 anys.
Libro de técnica contable para grado medio de administración en catalán
Ahorra en los libros del nuevo curso! Vendo este lote de 5 libros y cuadernos de actividades de la editorial Vicens Vives (Proyecto DUAL) para 1º y 2º de Bachillerato. Todos están en catalán, adaptados a la normativa escolar y en muy buen estado de conservación. Filosofia
2 Llibres infantils en català 1. Les bestioles del jardí a la ciutat 2. Quan arriba el senyor hivern Usats, en bon estat #llibre#infantil#catala#libro#lletralligada#
Libro de lectura en catalán. En perfecto estado. Envío o entrega en mano.
Libros edificion Estrella polar. Serie "Las Ratitas". -Tomo 1: "Tres,dos,un... Superpoderes". En catalán. -Tomo 3:"La místeriosa magia de las súper ratitas". En castellano. Se venden por separado a 8€ cada uno, los dos por 14€.
Libro interesante sobre el mundo de la publicidad. Leído una sola vez.
Libro Think Ahead 3r ESO workbook en catalán. Algún página escrita, se puede borrar. En buen estado Envío o en mano
Usado, sin nada escrito. En catalán. Para 3ro de la Eso. Envío o entrega en mano.
Llibre infantil. Tapa tova, lectura àgil i fàcil.
Dos títulos imprescindibles para fans del universo mágico, perfectos tanto para lectura como colección. ✔ Edición en catalán ✔ Libros en buen estado general (añadir estado real si quieres afinar el anuncio) ✔ Ideal para fans de Harry Potter o coleccionistas ✔ Formato tapa dura 🏷️ Hashtags: #harrypotter #jkrowling #harrypotterbooks #llegatmaleit #presdazkaban #wizardingworld #hogwarts #libros #lectura #fantasia #coleccionismo #libroscatalan #booklover #reading #vintedbooks #packlibros #literatura #fantasybooks #potterhead #magic
2 libros de lectura 1 catalán y otro en castellano. Poco usado Las prineras páginas de los 2 libros estan arrancadas.
Pack libros “Diari del Greg” Jeff Kinney – colección 7 títulos | Diario de Greg en catalán
Inclou el llibret de gramàtica llatina de les fotografies. La tapa està més malmesa, però l’interior està bon estat. Incluye el libroto de gramática latina de las fotografias. La tapa está más gastada, pero el interior está en buen estado.
Libro ingles Si compras el workbook y el student's book los dejo los dos por 15€
Libro ingles Si compras el workbook y el student's book los dejo los dos por 15€
Vendo cada uno a 15€ los dos libros juntos por 20€















































































