Venta
Casa adosada en venta en Centre en Premià de Mar
Buen estado
470.000 €
NOVETAT - PRIVILEGIAT DÚPLEX ÀTIC EN CASA DE POBLE AMB UN TOTAL DE 67 M² DE TERRASSES.
Situat a primera línia de mar, trobem aquesta excel•lent propietat. Disposa d'una superfície habitable de 130 m², més les terrasses.
Actualment, compta amb quatre habitacions, dos banys complets, saló-menjador amb llar de foc i cuina independent.
A la part superior de la casa, a més d'una habitació tipus suite amb la possibilitat de reconvertir-la en un espai d'estudi o de treball, hi ha dues magnífiques terrasses. La principal destaca especialment per la seva orientació al mar i per les impressionants vistes panoràmiques de 180°.
La propietat gaudeix de molta llum natural, gràcies a la seva orientació i als espais oberts.
Només hi ha un veí a la planta baixa, amb entrada totalment independent.
Cal destacar que la propietat es troba en una de les zones actualment més emergents del Maresme i que la Generalitat ja ha acordat transformar l'N-II en un passeig urbà amb carril bici, voreres àmplies i velocitat limitada. L'inici de les obres està previst per al 2027, una millora que incrementarà notablement la qualitat de vida i el valor de l'entorn.
Demana'ns més informació sobre aquesta interessant oportunitat.
Despeses de notaria, registre i impostos no inclosos.
- Habitaciones
- 4
- Garaje
- No
- Piscina
- No
Estado
Buen estado
Editado hace 2 horas 90