Venta
Piso en venta en Ripoll
Buen estado
106.000 €
1 venta |
3Habitaciones
1Baño
Detalles del productoPis de 70 m² molt ben aprofitats, situat al barri de la Carretera Barcelona, al carrer Lambert Mata. Es troba en un segon pis sense ascensor d'un edifici construït l'any 1973.
Cuina reformada en molt bon estat, espaiosa i amb zona per menjar-hi. Disposa de sortida directa a una terrassa gran, amb múltiples possibilitats d'ús (zona de descans, hort urbà, emmagatzematge... ).
Sala d'estar amb grans obertures que connecten amb la terrassa.
Tres dormitoris: dos dobles i un individual. Un dels dormitoris dobles ventila a un cel obert, i els altres dos donen accés directe a la terrassa.
Bany complet de tres peces amb banyera.
Altres aspectes a tenir en compte:
Acabats: terres de gres, portes interiors de fusta noble, tancaments de fusta i finestra de PVC a la cuina.
Aquest pis ofereix una distribució funcional, espais amplis i una gran terrassa exterior amb moltes possibilitats.
Ideal per a:
- Parelles joves o petites famílies
- Inversors que vulguin posar-lo en lloguer
- Persones que valorin tenir un espai exterior gran en zona urbana
Detalls de la propietat
Tipus de propietat
Pis
Habitacions
3
Banys
1
Metres quadrats
70
Terrassa o Jardí
Sí
Llum
Sí
Tipus d'obra
Segona mà
Ascensor
No
Aigua
Sí
Any de construcció
1973
Garatge
No
Traster
No
Combustible
Gas natural.
Editado hace menos de 1 mes 178