Venta
Local comercial en venta en El Sucre-Universitat en Vic
A reformar
190.000 €
1Habitación
Detalles del producto**Local Comercial en Venda a la Zona Universitària - Avda Olímpia**
Descobreix aquest espectacular local comercial situat a la cobejada zona universitària d'Avda Olímpia. Amb una superfície útil de m² i una façana impressionant de 77 metres, aquest espai és ideal per a qualsevol tipus de negoci. El local, diàfan i molt lluminós, compta amb sostres de més de 3 metres d'alçada, proporcionant una sensació d'amplitud.
L'espai es distribueix en 17 metres d'ample i 26 metres de fons, oferint múltiples possibilitats d'ús i configuració. A més, gaudeix d'un accés directe a una terrassa comunitària de 50m² situada a la façana suDd.
Aquest local a tres vents, situat en una cantonada i a peu de carrer, garanteix una visibilitat excel·lent per atraure clients.
possibilitat d'adquirir o llogar places de pàrquing i traster al mateix edifici, facilitant així l'accés i l'emmagatzematge.
No deixis passar aquesta oportunitat única d'establir el teu negoci en un dels punts més estratègics de la ciutat.
Contacta'ns per a més informació o per concertar una visita!
Editado hace más de 1 mes 213